Een jaar lang elke dag een fietstocht, geweldig!

Elmar
Bekijk foto

SamenGezond

Om de leefkracht van onze klanten te versterken, hebben we het online spaarprogramma SamenGezond. Hiermee ondersteunen we klanten om hun vitaliteit te bevorderen en gezondheidsrisico’s weg te nemen, ook als zij ziek zijn of een beperking hebben. In 2016 hebben we SamenGezond uitgebreid. In samenwerking met Niped bieden we een Persoonlijke gezondheidscheck aan. De komende tijd gaan we SamenGezond verder ontwikkelen tot een gezondheidsplatform.

Belangrijk bij SamenGezond is dat het relevant, gemakkelijk en leuk is om de gezonde(re) keuzes te maken. Welke keuzes klanten vervolgens maken, bepalen ze zelf. Niets moet. Wel willen we graag helpen. Dit doen we door kwalitatief goede en actuele informatie aan te bieden over een gezondere leefstijl. Of door het belonen van ‘gezonde’ keuzes. Deelnemers worden op de langere termijn beloond voor hun gezonde keuzes én zij profiteren direct al, bijvoorbeeld vanwege interessante kortingen, ‘gezonde’ producten of een donatie aan een goed doel. Doordat klanten zich meer en beter verdiepen in informatie over gezondheid, leren ze meer over zichzelf en over hun gezondheid. Zo kunnen ze hun eigen (leef)kracht versterken.

Resultaat 2015

Resultaat 2016

Doel 2020

594.588 deelnemers SamenGezond