Samenwerkingspartners

Naast onze merken Menzis en Anderzorg zetten we ook onze distributiepartner HEMA en het collectief PMA in om zorgverzekeringen in de markt te zetten.

Werken aan leefkracht met HEMA

We werken alweer vier jaar goed samen met HEMA. Samen staan we voor de uitdaging hoe we, door het samenbrengen van de ervaringen en kennis van een zorgverzekeraar én een mooi oer-Hollands retailersbedrijf, écht het verschil kunnen maken in het stimuleren van gezonder gedrag bij respectievelijk klanten en consumenten.

Sinds 2018 werken we ook samen met de HEMA Foundation. Deze foundation wil iedere drie jaar een impuls geven aan een van de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Samen met de foundation zetten we ons op dit moment in om taalvaardigheid te bevorderen als onderdeel van het doel (‘goal’) Kwaliteitsonderwijs. Want goed kunnen lezen, begrijpen en schrijven heeft een grote positieve invloed op ons dagelijks leven en onze leefkracht. Door (beter) te kunnen lezen, komen kwetsbare burgers meer in hun (leef)kracht te staan en dat is voor Menzis een belangrijk speerpunt.

Duurzame relatie met PMA

Het consumentencollectief PMA (Positive Mental Attitude) is in 1991 opgericht door Henk van Kranenburg en Arthur Bouw. Sindsdien is PMA uitgegroeid tot de grootste aanbieder van (collectieve) verzekeringen en kortingsregelingen. In 2018 heeft de 500.000e verzekerde zich aangemeld: een geweldige mijlpaal. Naast premiekorting biedt PMA toegevoegde waarde op het gebied van (korting op) preventie en vitaliteit. Hierin werkt PMA nauw samen met ons. SamenGezond is in 2018 veelvuldig onder de aandacht gebracht bij PMA-verzekerden.

Vorige Sportieve partnerships
Volgende Werkgevers