Transparant advies

Bij Menzis werkten we aan transparantie van polissen en collectiviteiten door altijd duidelijk te maken wie de zorgverzekeraar is en welke basisverzekering de collectiviteit biedt. Onze partners, die de collectiviteiten aanbieden, werken daaraan mee.

Zorgverzekering afsluiten

Op onze corporate website kan de klant in een paar stappen een zorgverzekering afsluiten. Inzicht in de collectiviteiten waaruit de klant kan kiezen, wordt prominent geboden. Ook overstappen kan eenvoudig in drie simpele stappen. Klanten die graag bij hun keuze begeleid worden, kunnen bellen met een van onze Overstapcoaches, speciaal opgeleide medewerkers, die de verzekeringen uitleggen en bij de keuze helpen.

Zorgverzekeringskaart

Ook de transparantie van onze producten is verbeterd. Inmiddels heeft elke Basisverzekering en aanvullende verzekering een Zorgverzekeringskaart en hebben we elke kaart aangepast naar het Europese format. De zorgverzekeringskaart heeft bij ons een prominente plek in de verschillende fases van het verkoopproces. Zo leggen wij de klant, vóór het afsluiten, de werking van de verzekering goed uit, zodat hij een verzekering kiest die het best past.

Vorige Collectiviteiten
Volgende Campagnes in 2018